Zapraszamy!
Administrator
Regulamin działu Problemy Techniczne
1. Zasady:
* Dział ten służy do zgłaszania wszelkiego rodzaju błędów znalezionych w grze, stronie głównej gry Metin2.pljak i również błędy dotyczące forum.
* Obowiązuje Regulamin forum.
* Przed założeniem tematu sprawdź (używając opcji 'Szukaj') czy podobny temat już nie istnieje lub nie znajduje się w FAQ-Problemy Techniczne. Jeśli jest, ale zamknięty skontaktuj się z moderatorem działu, który być może otworzy już istniejący temat jeśli zajdzie taka potrzeba.
* Autor tematu po uzyskaniu rozwiązania swojego problemu obowiązany jest dopisać do tematu informację rozwiązano (przykład: "błąd xxx- rozwiązane").
* Tematy nie zawierające dokładnego opisu problemu będą usuwane.
* Tematy nieaktywne 72h będą zamykane.
2. Zabrania się:
* Dyskusji w tematach nie będących opisem problemu, bądź jego rozwiązaniem.
* Zakładania wątków, które w treści odwołują się lub zawierają tematykę pasującą do innych for Metin2.
* Powyższa zasada nie dotyczy administratorów, moderatorów i GM wykonujących swoje obowiązki.
* Usuwania treści posta problemu po jego rozwiązaniu.
* Zakładania tematów dotyczących problemów opisywanych już na forum- tematy takie zostaną zamknięte, co jest różnoznaczne z udzieleniem upomnienia.
* Usuwania opisu problemu po jego rozwiązaniu, usunięcie wpisu będzie skutkować ostrzeżeniem.
* Zamieszczania w tematach postów typu !up, odświeżam, przypominam, itp. - będzie to skutkować udzieleniem ostrzeżenia za spam (więcej na ten temat: Zasady tematów - co gdzie wyląduje).
* Dublowanie udzielonej odpowiedzi będzie traktowane jako spam.
* Ujawniania działania bugów przynoszących korzyści w grze. Bugi tego typu należy przesyłać do administracji za pośrednictwem systemu Ticketowego. Umieszczanie informacji o takim bugu na forum może skutkować banem.
Offline